E fa'afefea ona fa'aoga maneta fao fao mata pusi e fai ai fao manaia?

Faila fao mata pusifao fao o se faiga lauiloa o fao fao, lea e sili ona lauiloa i tamaitai talavou.O le fao fao mata pusi e faia ai le aafiaga e pei o mata pusi.E fa'afefea la ona fa'aoga maneta fao fao mata pusi?O le a le eseesega i le va o le fao mata o pusi ma le fao masani?Sei o tatou tilotilo faatasi.

fa'atau oloa si'i atoa Cat Eyes UV Gel

Fa'afefea ona fa'aoga pusimaneta fao fao mata

Muamua, tape ese tamatamailima, faʻamaʻi faʻamaʻi, faʻalelei luga o fao, faʻamama fao, faʻaoga se mea e mafai ona aveese, faʻaaoga se moli phototherapy mo le 2 minute, ona fufulu lea i se gel faʻamamaina.Ona fa'apipi'i lea o fao mata pusi e feololo le mafiafia, tu'u i luga o le fao fao fa'atasi ai ma se fasi maneta mata pusi fa'apitoa, latalata i ai ae aua le pa'i i ai, e i ai sona aafiaga pe a uma le 1.5 sekone, ona fa'aaoga lea o le moli phototherapy mo. 3 minute e fa'apena.Mulimuli ane, solo le toega i luga o le vai i le vai gel mama ina ia maua ai se mata iila, pei o le mata o le pusi.

gel uv polani mata pusi maneta

O le afao fao mata pusi

Se kelu mo fao.O le kelu mata o pusi ose tekonolosi fou e maua mai i fao fao.O le pauta maneta i le kelu mata o le pusi o le a mitiia ma aoina i lalo o le gaioiga a se maneta.O le aʻafiaga o fao e mafai ona faʻaalia ai le malamalama eseese ma le paolo i lalo o le suiga o le malamalama, ma e pei o se opal i luga o le lima e tosina mai ai le mafaufau.

Cat Eyes Gel polish si'osi'omaga

O le ese'esega i le va o le fao mata o pusi ma le fao fao lautele

E ese le aafiaga tumau, ma o le tofo e tutusa lava.O fao fao mata o pusi e mafai ona tumau pe a ma le 15 aso, e umi atu nai lo fao masani.E tatau ona tu'u le fao fao mata o le pusi i totonu o le moli fao e fa'amago vave ai pe a uma ona manava, a leai o le a mou malie atu le kelu mata o le pusi.

Puipuiga mofao fao mata pusi

uv gel polish mo faatufugaga fao

Mo le fa'aogaina o fao mata pusi, na'o le fa'aoga tasi, aua ne'i manifinifi pe mafiafia tele.E sili ona lelei le faʻaaogaina ma se mea faʻapipiʻi e mafai ona aveese ma se faʻamaufaʻailoga e mafai ona aveese, a leai o le a le mama.E mafai ona fa'aoga maneta fao mata o pusi e tusa ai ma ou lava mana'oga, e te le tau fa'atauina maneta fa'apolofesa.

O le lalelei lanu fou o se fale faʻapolofesa faʻapolofesa e gaosia ituaiga o fao gel polish oloa, o loʻo i ai a matou tagata faʻatau i le lalolagi atoa, faʻamolemole faʻafesoʻotaʻi mai ia i matou pe afai e te fiafia e fai pisinisi ma i matou.Faafetai !


Taimi meli: Apr-27-2021

TalafouFa'atali mo Fa'afouga

Auina atu