O le a le eseesega i le va o le fao fao fao, fao UV gel fao fao ma mama gel?

E tusa o le fao fao fao,fao fao UV gel polishma gel mama
Ina ua uma ona faaaoga le telemea fao, e te iloa le ese'esega i le va o le fao fao fa'ailoga,fao fao UV gel polishma gel mama ?

Kirisimasi lanu mumu platinum gel polish

Faila Suauu fao

Mea: O vaega autu o le 70% -80% solvents volatile, e uiga i le 15% nitrocellulose, se vaega itiiti o camphor, titanium dioxide ma le suauu-soluble pigments, ma isi. pipii i le ata.E mafai ona fa'aalia le lanu pe a uma ona fa'aoga le fao.

Faʻaaliga: Leai se manaʻoga e faʻamalamalamaina, faigofie ona faʻaoga ma aveese, faʻasaoina le taimi, o lea e masani lava ona tuʻuina le fao fao i totonu o se fagu manino, ma e mafai ona faʻamaufaʻailoga pe a teuina.O le taimi nei o loʻo i ai le suauu fao fao faʻavae vai i luga o le maketi, lea e mafai ona paʻu ese ma le lima.

Leaga: E le ofuina, o le taimi e taofi ai e matua puupuu lava, o le sitaili e faigofie, ma o nisi oloa o le ai ai pigmentation pe a uma le faʻaaogaina umi.O le fa'aletonu tele o lo'o i ai le tele o solvents, manogi manogi, mu ma pa.

sapalai fa'apolopolo gel viole  
Uv gel fa'ailoga fao

Mea'ai: O le mea autu o le tu'ufa'atasiga o le polymer resin acrylic mafao fao UV fao.O lenei mea o le a faʻamalolo i lalo o le faʻamalamalamaina o le malamalama ultraviolet nai lo le faʻafefeteina, ma o le a fausia ai se ata tifaga.O lefa'ailoga fao gelo le afao faoe tu'ufa'atasia uiga o oloa phototherapy.Suau'u fa'aleleia oloa.

Fa'aaliga: E na'o le 1 minute e fa'amamago ai luga.Ona o lefao fao UV gel polisho le a faʻamaloloina e le malamalama, o le pito i fafo o le fagu fao fao e tatau ona valiina e puipuia ai le moli.

Leaga: O loʻo iai vailaʻau vailaʻau, e manogi manogi, faʻaoga umi o le a pala ma faʻaleagaina ai fao.E manaʻomia ona aveese faʻatasi ma le faʻamalo fao, ma o le tele o fao fao fao i luga o le maketi o loʻo i ai le acetone, lea e malosi ma manogi manogi, e le lelei mo tagata faʻatau ma manicurists.

fa'atau oloa fa'atau fao fao platinum gel

Manicure gel mama

Mea: E aofia ai le polymer acrylate, monomer acrylate, photoinitiator, paʻu lanu, paʻu penina, polydimethylsiloxane, silicon dioxide, ma isi mea, faʻaaogaina o mea faʻamea resin acrylate nifo.

Fa'aaliga: matua maualalo le manogi, pipii umi, lanu susulu, iila maualuga, fefiloi, faigofie ona valiina, fa'amalolo vave, saogalemu ma soifua maloloina ma isi uiga fou.

UV gel Top quaity tasi laasaga gel supplier

Fa'atau fao fao gel UV fa'aiilaFa'afeso'ota'i :


Taimi meli: Iul-09-2022

TalafouFa'atali mo Fa'afouga

Auina atu