O le faagasologa atoa o le faia o fao fa'alautele manino

Fa'afefea ona fa'aogafao fao fa'alautelemo faatufugaga umi fao ?

1. Fa'amama ma fa'amama le fao fao umi i le pa'u oneone, ona fa'aoga lea o le vai paleni PH e aveese ai le ga'o luga o fao, ma fa'aoga se vaega manifinifi o le fa'avae.Atonu e te fesili, aisea e te manaʻomia ai le faʻaogaina o se vai paleni?O le vai paleni e masani ona taʻua o le desiccant, lea e faʻaaogaina e faʻamago ai le fao ma faʻapipiʻi atili ai le faʻavae ma le fao.

fa'aliga fao fao fa'alautele

2. A maeʻa ona faʻaogaina le mea muamua, faʻamalamalamaina le moli mo le 60 sekone, ona mafai lea ona e tuʻuina le lagolago pepa, faʻalogo lelei!O le lagolago pepa e tatau ona pipii i lalo o le ofutau moni, ma e le tatau ona i ai ni avanoa pe motusia.

3. Faʻaaoga le gel manino mai le laina ataata i luga o le fao ma faʻaoga i tamatamailima i se mamanu zigzag.

4. O le talosaga e tatau ona onosaʻi, sili atu i se mafiafia feololo, ona faʻamalamalamaina lea o le moli mo le 15 sekone.Manatua e le mafai ona e faʻamalamalamaina le moli mo se taimi umi, a leai o le a aʻafia ai le aʻafiaga o le faʻatulagaina i tua.

fao fao fa'alautele

5. Fa'aoga kilipi palasitika e fai ai se foliga C matagofie.

6. A maeʻa ona faʻapipiʻi, e mafai ona aveese le mea e uu ai pepa.Na'o le mae'a ona aveese o le mea e fai ai pepa, atonu e le matagofie tele le foliga!

7. Ua iloa e tagata uma o legel maninoe le mamago atoatoa, o lea a uma ona aveese le lagolago pepa, e tatau ona tatou faamamaina le fao luga ma sina gel laitiiti, ona faaaoga lea o le fasi oneone e toe faaleleia ai foliga.

8. A uma ona toe faaleleia le ituaiga A, faʻapipiʻi legel pito i lugama fa'amumu le moli mo le 60 sekone.Ua mae'a matagofie le matou fao fa'alautele!Ina ia faʻatumauina umi, e tatau ona e galue faʻapolofesa ma filifili se gel faʻalautele sili atu!A leai e faigofie ona gau, ma e faigofie ona lavea le ofutau moni!

gel faufale

Afai e te mana'o e fa'ataufa'atau oloa fao fao gelmo pisinisi, fa'amolemole aua le faatuai e fa'afeso'ota'i mai ia i matou, oi matou o le tele o tausaga o le gaosigaoloa fao gel:

Gel Polish Factory


Taimi meli: Iul-20-2021

TalafouFa'atali mo Fa'afouga

Auina atu